منتدى طلابي خاص بطلبة الفرقة الاولى بكلية التجارة جامعة عين شمس


    صـــــــــــــــــور لا تصدق

    شاطر
    avatar
    jeme.89
    ابتدى يفهم
    ابتدى يفهم

    ذكر عدد الرسائل : 75
    العمر : 28
    انتظام ولا انتساب : انتظام
    المكان : لاجئ في مدرج الشافعي
    تاريخ التسجيل : 11/02/2009

    صـــــــــــــــــور لا تصدق

    مُساهمة من طرف jeme.89 في الأربعاء فبراير 18, 2009 12:33 am

    صــــور قي قمـــة الغرابه ولم اتوقع ان تشاهدوها في حياتكم

    بصراحة انا بجد أتأثرت وقشعر بدني











    avatar
    الراس الكبيرة
    مدير المنتدى

    ذكر عدد الرسائل : 202
    العمر : 32
    انتظام ولا انتساب : رابعة انتظام
    تاريخ التسجيل : 23/11/2008

    رد: صـــــــــــــــــور لا تصدق

    مُساهمة من طرف الراس الكبيرة في الأربعاء فبراير 18, 2009 1:07 am

    من المعروف للجميع ان دي صور دعائية تنشرها وسائل الإعلام الامريكية لتوضح للعالم أن القوات الأمريكية جاءت للعراق لتنشر السلام والحب بين العراقيين...

    واليك بعض الصور الاخرى











    طبعا في صور أكتر من كده، بس انا حبيت أوضح ان مش دايما الصور بتكون صادقة
    avatar
    jeme.89
    ابتدى يفهم
    ابتدى يفهم

    ذكر عدد الرسائل : 75
    العمر : 28
    انتظام ولا انتساب : انتظام
    المكان : لاجئ في مدرج الشافعي
    تاريخ التسجيل : 11/02/2009

    رد: صـــــــــــــــــور لا تصدق

    مُساهمة من طرف jeme.89 في الأربعاء فبراير 18, 2009 1:18 am

    صحيح كلامك كزبوط يا ادمن الموضوع اسمو صور لا تصدق
    avatar
    taha farag
    مشرف منتدى حكاوي

    ذكر عدد الرسائل : 180
    العمر : 26
    انتظام ولا انتساب : انتظام مجموعه اولى
    المكان : كوكب الارض
    تاريخ التسجيل : 24/11/2008

    رد: صـــــــــــــــــور لا تصدق

    مُساهمة من طرف taha farag في الأربعاء فبراير 18, 2009 1:42 am

    انا استغربت فعلا كلامك صح يامازن باشا
    avatar
    XMTMX
    نائب مدير المنتدى لقسم التكنولوجيا

    ذكر عدد الرسائل : 140
    العمر : 26
    انتظام ولا انتساب : انتظام مجموعة 2
    تاريخ التسجيل : 24/11/2008

    رد: صـــــــــــــــــور لا تصدق

    مُساهمة من طرف XMTMX في الأربعاء فبراير 18, 2009 2:53 pm

    على فكرة انا اتعملت مع امريكان كتير فى منهم الكويس والله pale وفى الزبالة على الاخر والى يخليك تصدق كده ابحث عن اراء الجيش الامريكى فى الحرب على العراق Idea Idea
    ممكن تقوللوى ايه مصلحة الجندى الامريكى من الحرب دى......مفيش
    دول بيموتوا
    احنا بنعمم بس الناس الوحيدن الى اتكلمت معاهم ولقتيهم كلهم بجد
    ضد العرب اليهود ولا واحد بيحترمنا منهم
    وعلى فكرة انا افضل اسافر امريكا عن انى اسافر للسعودية دول الخليج بتعامل المصريين اسوء معاملة
    وواحد قالى مرة ان المصريين دول كلاب العرب,,,,,,ممكن تقولى مين عدونا دلوقتى
    الخلاف لا يفسد للود قضية
    وشكرا.......................... Exclamation Exclamation Exclamation Exclamation Exclamation Exclamation


    _________________



    avatar
    jeme.89
    ابتدى يفهم
    ابتدى يفهم

    ذكر عدد الرسائل : 75
    العمر : 28
    انتظام ولا انتساب : انتظام
    المكان : لاجئ في مدرج الشافعي
    تاريخ التسجيل : 11/02/2009

    رد: صـــــــــــــــــور لا تصدق

    مُساهمة من طرف jeme.89 في الأربعاء فبراير 18, 2009 3:09 pm

    [ص ي XMTMX انت باخلاقك وتعاملك بتفرض غلى الناس انهم يحترموك او لا انا عن نفسي كنت في السعوديه انا معاك انو احنا كشعب مصري بننتقد في اي مكان نروحو بس انا هقولك على حاجه في ناس هما الي بشوهوا سمعت المصرين وللاسف هما مصرين زينا زيهم فهتلاقي ناس كتير حاقدين على الشعب المصري زي ما انت بتحب امريكا عشان هما على كلامك بحترموا الشغص واحد تاني ممكن يكرها عشان السياسات بتاعتهم صح ولا ايه رايك
    avatar
    XMTMX
    نائب مدير المنتدى لقسم التكنولوجيا

    ذكر عدد الرسائل : 140
    العمر : 26
    انتظام ولا انتساب : انتظام مجموعة 2
    تاريخ التسجيل : 24/11/2008

    رد: صـــــــــــــــــور لا تصدق

    مُساهمة من طرف XMTMX في الأربعاء فبراير 18, 2009 3:22 pm

    اولا احنا فى الاول والاخر اخوة وموضوعك بصراحة هايل وانت شخصية جميلة جدا
    انا مقولتش ان الامريكان كلهم كويسين فيه وفيه زى اى شعب فى الدنيا silent لكن
    مصر الله واكبر سمعتها بره فى الحضيض pale No ونص الى اتكلمت معاهم من مصرين
    بره بيتعملوا بطريقة سيئة لدرجة ان واحد منهم قالى ان احنا حرفنا قول مصطفى
    كامل وانه كان scratch بيقول انه
    لو لم اكن مصريا لوودت الا اكون مصريا
    واخيرا الخلاف لا يفسد للو قضية وشكرا,,,,,,,,


    _________________



    avatar
    jeme.89
    ابتدى يفهم
    ابتدى يفهم

    ذكر عدد الرسائل : 75
    العمر : 28
    انتظام ولا انتساب : انتظام
    المكان : لاجئ في مدرج الشافعي
    تاريخ التسجيل : 11/02/2009

    رد: صـــــــــــــــــور لا تصدق

    مُساهمة من طرف jeme.89 في الأربعاء فبراير 18, 2009 4:22 pm

    XMTMX كتب:
    مصر الله واكبر سمعتها بره فى الحضيض pale No ونص الى اتكلمت معاهم من مصرين
    بره بيتعملوا بطريقة سيئة لدرجة ان واحد منهم قالى ان احنا حرفنا قول مصطفى
    كامل وانه كان scratch بيقول انه
    لو لم اكن مصريا لوودت الا اكون مصريا
    واخيرا الخلاف لا يفسد للو قضية وشكرا,,,,,,,,

    اولا شكرا على ردك الجميل ده
    انا معاك انا بكلمك عن سابق تجربه انا كنت بشوف حاجات غريبه جدا ممكن اعز اصحابك يبيعك عشان مصلحتوا مع انهم هتلاقيهم الاتنين مصرين وبتحصل كتير جدا
    غير النصب على الشركات الي بيحصل
    وبرضو نقول الحلو والوحش برضو في شركات كتير هناك بينصبوا على المصرين
    بص برضو كد كده احنا متهانين طالما طلعنا من بلدنا
    على راي المثل من خرج من دارو ايه ......
    وبعدين موضوع السفر ده عايز تضحيه Crying or Very sad Crying or Very sad
    وبعدين المفروض الناس دول بيكون وجها لبلدهم هما دول الي بيغيروا فكرت الناس عن المصرين
    م
    avatar
    kiko
    في منه أمل
    في منه أمل

    ذكر عدد الرسائل : 15
    العمر : 25
    الموقع : على الخريطه
    انتظام ولا انتساب : انتظام
    المكان : مصر
    المجموعة : انتظام 2
    تاريخ التسجيل : 03/03/2009

    رد: صـــــــــــــــــور لا تصدق

    مُساهمة من طرف kiko في الثلاثاء مارس 03, 2009 4:30 pm

    اكيد زى مقال الاخ الاكبر(الراس الكبيره) ديه صور دعايه الامريكان منزلنها علشان يبعتوها لوسائل العلام الاجنبيه ويقلولهم انهم (ملائكه و مبنعملش اى حاجه وحشه فى العراق) انما شوف وسائل الاعلام العربيه وايه اللى بيحصل فيها حتلاقى عكس الصور ديه تماما وبعدين وسائل العلام الاجنبيه بتعمل تعتيم اعلامى لشعوبها فمتقلقش متفتكرش ان الامريكان حيعملو حاجه زى اللى انت شفتها الا لما يكون وراها مصيبه

      الوقت/التاريخ الآن هو الثلاثاء أكتوبر 17, 2017 3:49 am